Znikające gazety kulinarne

Tych gazet już nie będzie: „Moje gotowanie”, „Sól i pieprz”, „Sielska kuchnia”. W grudniowych numerach pojawiły się notki redakcji, że będą to już ostatnie numery. Wydawcą wszystkich była Burda Media.

Szkoda; myślę, że były to dobre pisma. Dobre przepisy, dobre zdjęcia, tematyczne, dostosowane do pory roku teksty, wywiady, reportaże z kulinarnych podróży.

W „Moim gotowaniu” pisała AgusiaH, z dawnego, wspaniałego mniamowego forum, autorka bloga „Moja kuchnia nad Atlantykiem”. Jej kulinarne reportaże z całego świata były cudowne.

Wiem, że teraz wszyscy preferują gazety internetowe.

Ale ja jestem ze starej gwardii, która lubi wziąć pismo do ręki, nieśpiesznie przeglądać go, cieszyć się szelestem kartek…

Nie mówiąc już o tym, że Internet to często zawodne narzędzie. Dziś jakiś tekst w nim jest, jutro go nie ma… Albo i samego Internetu nie ma! Co się zdarza.

A gazeta jest i przetrwa wiele.

Jedna uwaga do wpisu “Znikające gazety kulinarne

  1. A ja prenumerowałam i Moje Gotowanie i Sielską kuchnię. Też lubie wydania papierowe. Składam je sobie. Do dzisiaj trzymam „Smaki i aromaty”, i chetnie tam zagladam. Wg mnie „Smaki i aromaty” były najwspanialsze. Żal, wielki żal 😦

    Polubienie

Dodaj komentarz